czwartek, 11 sierpnia 2022

Wakacyjne archiwum Strefy

 

Łapa wszystkim Strefowiczom ! 

Doktor Wilczur udał się na urlop tak jak zapowiedział to w ostatniej audycji. Toteż aby nie zostawiać słuchaczy o suchym pysku, to zapraszam na trochę strefowych sentymentów i wspomnień. ;-) Cofniemy się o 14 lat do tyłu, do 23 sierpnia 2008 roku. Wtedy to Strefa nadawała w iście eksperymentalnej porze ! Był piękny słoneczny sobotni poranek, kiedy to kilka minut po godz. 9 rano rozbrzmiały dźwięki Strefy Rokendrola Wolnej Od Angola i głos Doktora Wilczura. Dla mnie to był "środek nocy" gdyż w sobotę to spałem do 12 w południe, co pozostało mi do dziś! :) No ale czego się nie robi dla Strefy ! ;-) Także nastawiłem budzik na 8:30, zwlokłem się z wyrka, podpiąłem kabelki aby uruchomić nagrywanie no i słuchałem tej wyjątkowej Strefy z zaspanymi oczami ! ;-) Dodam, że tego dnia Strefa trwała od 9:00 do 12:00 w południe ! Także jak tylko zestawy puszczane przez Wilczura postawiły na nogi, to było 3 godziny radochy ze Strefą! ;-)

No to ja już nie biadolę, tylko zapraszam wszystkich do odsłuchu tej archiwalnej Strefy z leitmotivem "Strefa budzi ludzi", którą to wygrzebałem z głębokich 'kronik strefowych' . ;-) 

[P.S. Nagranie trwa 2 godziny 20 minut, bo reszta z 3 godzin to były serwisy, reklamy i "ogłoszenia parafialne", które pozwoliłem sobie wyciąć . ;-) ]

Miłego odsłuchu wszystkim życzę !

kronikarz S.


 (pstrykając w leitmotiv pobierzesz audycję)

Mołdawia snu pozbawia (Zdob Si Zdub); nie ma to tamto, wstawaj z esperanto (Martin & La Talpoj); lepiej wyskoczyć z łóżka, gdy rusza jazda ruSKA (Distemper), nikt nie podrzemie, gdy skocznie gra Niemiec (El Bosso & Die Ping Pongs)



Chłopak dziwi się i panna 
Że dziś Strefa mocno ranna 
Tylko Wilczur* niewzruszony 
Gada wciąż jak poraniony

*chodzi o red. Owczarka Michała 
co psioczy, warczy, lecz prężnie działa


Co było grane:


Charlie Brown Jr. - Hoje eu acordei feliz 
Charlie Brown Jr. - Sino dourado 

Zdob Si Zdub - Miorica 
Zdob Si Zdub - Goviadina 

Kent - Ingenting 
Kent - Vid din sida 

Red Rock Band -  懦夫 
Red Rock Band - 中国人民解放军军歌 

Kortatu - Guernika 37-87 
Fermin Muguruza - Hitza har dezagun 

Siddharta - Na soncu 
Siddharta - Napoj 

Los Calzones - Uno dos ultraviolento 
Los Calzones - Kanishka 

Martin & La Talpoj - Ciuj en la mondo 
Martin & La Talpoj - Lakto kaj miel' 

Tartak - Weseło 
Tartak - Roztrusit svoji sednicy 

Kumikameli - La Canalla 
Kumikameli - Tuomittu juntiksi 

Polemic - Trava 
Polemic - Komplikovana 

Matricule 77 - C’est pas demain la veille 
Matricule 77 - Six pieds sur terre 

Klasse Kriminale - Anarchia liberta! 
Klasse Kriminale - Dio e, con noi 

Checz - Żużkoj synku 
Checz - Ledac ce za pozdze 

Janne Da Arc - Silvia 

Distemper - Mieczta 
Distemper - Jamajka 

Atiko Minus - Avrati fisi 
Atiko Minus - Felo na figo 

NRM - Try Carapachi 
NRM - Try Carapachi 2 

El Bosso & Die Ping Pongs - Ich sehe was… 


podkład: The Inchtabokatables – Hoywoi





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz