czwartek, 11 grudnia 2014

Słowo od "kronikarza" ;)

Witam całą Brać Strefową i Siostry Strefowe także!
Owiany tajemnicą 'Siwy' ochrzczony przez Dr Wilczura 'kronikarzem strefy', w mojej skromnej osobie pragnie przywitać wszystkich tu zaglądających strefowiczów i strefowiczki!
Zostałem namówiony i wciągnięty do współtworzenia tej podstrony Strefy, zwanej potocznie "nieoficjalną", przez starą paczkę, która od lat dla Was pracowała udostępniając nagrania pod zacną 'starą budą'.
Jak widać, w 'nowej budzie' zrobiło się więcej miejsca. Z mojej strony będę się starał wspierać chłopaków, a z Wami dzielić się swoją wiedzą 'strefową'. Wkrótce udostępnię chłopakom nagrania Stref z 2007r., m.in. historyczne pierwsze wydanie Strefy w Trójce po przenosinach z 'Biski'. Będę starał się również proponować 'strefowe' kapele, które w Strefie nie gościły a warte są posłuchania i pokazania szerszemu gronu. Część takich zespołów mieliście już okazję usłyszeć (zobaczyć), w moim podarku pod nieobecność Strefy [zakładka 'ARCHIWUM']. Jeśli by kiedyś zaistaniała jeszcze taka sytuacja (czego ja nie chciałbym sobie ani Wam życzyć, bo ostatnio spierdaczyło mi to cały plan 'zapiątniku', który od lat mam wpisany w metabolizm) to będe starał się tu w 'naszej budzie' nieobecność Wilczura jakoś w maleńkim stopniu wynagrodzić.
Obecnie jestem tu nowy i nie mam takiej wprawy jak chłopaki w tworzeniu "nieoficjalnej", ale jak to mówią "trening czyni mistrza" :) Mam nadzieję, że efekty naszej pracy będą dla Was zadowalające.

No to łapsko Wam przybijam i do usłyszenia...! ;)
A pożegnam się sentencją i cytatem naszego Wilczura: "...artysta bez poczucia humoru, jest jak Wilczur bez ogona..." ;)
I jeszcze zarzucę takie chyba najbardziej dobitne wytłumaczenie przez Wilczura: 'Czym jest Strefa?' ;)



kronikarz S.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz